Promowanie działalności rzemieślniczej na Facebooku | Masterklasy
Opis
Działalność tradycyjnych rzemieślników może znaleźć dla siebie miejsce także w Internecie. By w pełni skorzystać z możliwości, jakie niesie ze sobą taka promocja, warto wiedzieć o niej więcej. W czasie sobotnich warsztatów dowiemy się, jakie szanse daje nam stworzenie i regularne prowadzenie swojej strony na Facebooku. Zastanowimy się, jakimi treściami ją wypełnić, tak by była atrakcyjna dla odbiorów oraz o czym warto pamiętać przy codziennym jej prowadzeniu.
Informacje praktyczne
Prowadzenie: Małgorzata Herman
Kiedy: 19 czerwca (sobota), godz. 10.00-16.00, w tym godzinna przerwa między 12.30 a 13.30
Gdzie: warsztaty odbędą się za pośrednictwem platformy Zoom
Zapisy: Udział jest bezpłatny, liczba miejsc ograniczona. Obowiązują zapisy przez formularz online
***
Małgorzata Herman – założycielka Projektu Pracownie, portalu o współczesnym obliczu rzemiosła oraz współzałożycielka i wiceprezes Stowarzyszenia NÓW. Nowe Rzemiosło. Autorka wywiadów i tekstów o powrocie do tradycyjnych technik wytwarzania. Zaangażowana w działania na rzecz nowych rzemieślników. Współpracuje z organizacjami w Polsce i zagranicą, które promują ręczne wytwórstwo.
***
Projekt „Masterklasy” w pierwszej kolejności kierujemy do rzemieślników i twórców ludowych, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje związane z prowadzeniem działalności na współczesnym rynku. Osoby zakwalifikowane do udziału w warsztatach poprosimy o wypełnienie szczegółowej ankiety poświęconej tematyce wybranych zajęć. Pozwoli ona prowadzącym dostosować program zajęć do konkretnej grupy uczestników i do ich potrzeb.