Prowadzenie profilu na platformach sprzedażowych | Masterklasy
Opis
Tradycyjne rzemiosło często w pierwszej kolejności jest kojarzone ze sprzedażą bezpośrednią, która odbywa się na targach i jarmarkach czy w pracowniach samych twórców. Dzięki możliwościom, jakie daje Internet, sprzedaż może być jednak prowadzona w sposób ciągły, niezależnie od organizowanych wydarzeń. Niedzielne warsztaty będą poświęcone omówieniu najważniejszych kwestii związanych z prowadzeniem takiej sprzedaży. Dowiemy się, ile musimy poświęcić czasu, by sprzedawać przez Internet, jaka musi być nasza wiedza i niezbędne umiejętności. Poznamy plusy i minusy takiej działalności oraz będziemy mieć możliwość zadawania pytań osobom, które już się nią zajmują.
Prowadzenie: Monika Osinkowska
Informacje praktyczne
Kiedy: 20 czerwca (niedziela), godz. 10.00-16.00, w tym godzinna przerwa między 12.30 a 13.30
Gdzie: warsztaty odbędą się za pośrednictwem platformy Zoom
Zapisy: Udział jest bezpłatny, liczba miejsc ograniczona. Obowiązują zapisy przez formularz online
***
Monika Osinkowska
Konsultantka w zakresie zarządzania marką i wdrożenia nowego produktu. Absolwentka historii sztuki oraz studiów Design Management. Współpracuje z przedsiębiorstwami i instytucjami przy projektach związanych z rzemiosłem i wzornictwem. Ma na swoim koncie współpracę z polskimi projektantami oraz markami rzemieślniczymi m.in. Maciejem Gąsienicą Giewontem, August Design Studio i Square Drop. Od 2011 związana z marką Pani Jurek. Producentka wystaw:: Robić Rzeczy, Nów. New Craft Poland na Warsaw Home, Nów w Pełni.
***
Projekt „Masterklasy” w pierwszej kolejności kierujemy do rzemieślników i twórców ludowych, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje związane z prowadzeniem działalności na współczesnym rynku.
Osoby zakwalifikowane do udziału w warsztatach poprosimy o wypełnienie szczegółowej ankiety poświęconej tematyce wybranych zajęć. Pozwoli ona prowadzącym dostosować program zajęć do konkretnej grupy uczestników i do ich potrzeb.